Vizuelni identitet

Šta je vizuelni identitet?

Vizuelni identitet predstavlja lice svakog biznisa i brenda. Sastoji se iz više elemenata i grafičkih kreacija koje predstavljaju zaštitne znake i standarde svakog biznisa. Drugačije rečeno, elementi vizuelnog identiteta predstavljaju lice vašeg biznisa i kreiraju vaš brend!
Elemente vizuelnog identiteta najčešće čine:Logotip, sistem zaštitnih boja, zaštitna tipografija (font), znak, slogan, maskota, grb, zastava i tako dalje. Elementi vizuelnog identiteta elaborišu se u knjizi grafičkih standarda gde se definiše izgled, varijacije i korišćenje svakog elementa ponaosob.

Značaj vizuelnog identiteta

Vizuelni identitet je veoma važan segment svakog biznisa. On predstavlja njegovo lice i imidž i ima za cilj da pojednostavi i istovremeno obogati komunikaciju sa klijentima i portošačima. Bilo koja vrsta advertajzinga je gotovo nezamisliva bez elemenata vizuelnog identiteta kao sastavnog dela poruke ili oglasa.

Studio DIMANO

Zainteresovani ste za saradnju?

Studio Di Mano doo

Adresa: Kralja Aleksandra I Karađorđevića 15, TC Renesansa 3. sprat

Mesto: 23000 Zrenjanin, Republika Srbija

Telefon: +381 (0)23 603 400

Email: studio@dimano.rs

KONTAKTIRAJTE NAS

10 + 7 =

 


Radno vreme: Radnim danima od 08 do 16 časova

MATIČNI BROJ: 21141461

PIB: 109203293