ŠTA JE VIZUELNI IDENTITET?
Vizuelni identitet predstavlja lice svakog biznisa i brenda. Sastoji se iz više elemenata i grafičkih kreacija koje predstavljaju zaštitne znake i standarde svakog biznisa. Drugačije rečeno, elementi vizuelnog identiteta predstavljaju lice vašeg biznisa i kreiraju vaš brend! Elemente vizuelnog identiteta najčešće čine: Logotip, sistem zaštitnih boja, zaštitna tipografija (font), znak, slogan, maskota, grb, zastava i tako dalje. Elementi vizuelnog identiteta elaborišu se u knjizi grafičkih standarda gde se definiše izgled, varijacije i korišćenje svakog elementa ponaosob.
ZNAČAJ VIZUELNOG IDENTITETA


Korporativni identitet
U prilici smo da ponudimo unapređenje postojećeg, kao i izradu potpuno novog identiteta.
Identiteti koje smo kreirali
Izrada logotipa
Logotip je najvažniji segment vizuelnog predstavljanja, koji se implementira na svim elementima vizuelnog identiteta. Od vizit kartica i memoranduma, preko kataloga i bilborda, brendiranja vozila i objekata, pa sve do web sajta i digitalnog oglašavanja, on je jednostavno neizostavan.
Logotip može biti tipografski (sastoji se samo od slova), simbol ili kombinacija tipografije i simbola. Pažljivo osmišljen logotip korisnicima ukazuje na delatnost kojom se bavite ili/i prenosi poruku kojom želite da se predstavite. Takođe, postoje i logotipi koji sadrže slogan koji bliže opisuje vaše poslovanje.
Sa posebnom pažnjom pristupamo izradi logotipa i pružamo vam rešenje koje će vas izdvojiti na tržištu.

