Taking too long? Close loading screen.

SP marketi

Dobitna kupovina

Izazov

Trgovinski lanci su svakako jedna od „najbržih“ delatnosti na tržištu. Široki spektar artikala i vrsta proizvoda, stalne promene i kampanje koje imaju za cilj kako da zadrže, tako i da dovedu do novih kupaca, predstavlja izazov kako za menadžement – tako i za ostale učesnike u lancu.

Obrada i uvođenje novih fotografija proizvoda, karakteristike proizvoda od naziva, preko težine i zapremine do cene i akcijske cene, akcije na nedeljnom, mesečnom i sezonskom nivou, nagradne igre i programi poverenja, samo su neki od izazova sa kojima se susrećemo svakodnevno i izuzetno vodimo računa jer prostora za greške nema – a vremena je često vrlo malo.

Rešenje

Kako bismo uvek mogli da odgovorimo na rokove i zahteve klijenta, uveli smo kompletan sistem realizacije za svaku od aktivnosti – gde je svaki korak definisan i planiran. Pažljivo osmišljen način razmene informacija i podataka, ostavio nam je dovoljno prostora da se bavimo razvojem vizuelnih rešenja i unapređenja predstavljanja ponude korisnicima na što bolji način. SP marketi imaju unificiran, moderan i pregledan dizajn u kome korisnici uživaju dok se informišu i planiraju svoju narednu kupovinu.

SP marketi showcase 01
SP marketi showcase 02
SP marketi showcase 03
SP marketi showcase 04
SP marketi showcase 05
SP marketi showcase 06
SP marketi showcase 07
SP marketi showcase 08