Grafički dizajn
Bilo da Vam je potreban razvoj novog ili unapređenje postojećeg vizuelnog identiteta, tu smo da Vam pomognemo u realizaciji.
Identitet
Iskustvo ne ostavlja prostora za greške
Imamo dugogodišnje iskustvo u kreiranju i primeni vizuelnih identiteta koji korisnicima pružaju zadovoljstvo i povezuju ih sa brendom.
Detaljnim istraživanjem tržišta i konkurencije, dolazimo do razvojnog dela u kom se trudimo da ispunimo kako Vaša, tako i očekivanja sadašnjih i budućih korisnika proizvoda i usluga unikatnim rešenjima koja su prepoznatljiva i koja se pamte.
Ukratko
Šta je vizuelni identitet
Vizuelni identitet predstavlja lice svakog biznisa i brenda. Sastoji se iz više elemenata i grafičkih kreacija koje predstavljaju zaštitne znake i standarde svakog biznisa. Drugačije rečeno, elementi vizuelnog identiteta predstavljaju lice vašeg biznisa i kreiraju vaš brend!
Elemente vizuelnog identiteta najčešće čine: Logotip, sistem zaštitnih boja, zaštitna tipografija (font), znak, slogan, maskota, grb, zastava i tako dalje. Elementi vizuelnog identiteta elaborišu se u knjizi grafičkih standarda gde se definiše izgled, varijacije i korišćenje svakog elementa ponaosob.
Vizuelni identitet je veoma važan segment svakog biznisa. On predstavlja njegovo lice i imidž i ima za cilj da pojednostavi i istovremeno obogati komunikaciju sa klijentima i portošačima. Bilo koja vrsta advertajzinga je gotovo nezamisliva bez elemenata vizuelnog identiteta kao sastavnog dela poruke ili oglasa.
Korporativni identitet
Korporativni identitet svojim elementima doprinosi da se klijenti vizuelno povežu sa vašim poslovanjem. Čine ga logotip, memorandum, vizit kartica, izbor boja i tipografije, ilustracije i svi drugi elementi u zavisnosti od toga na koji način želimo da komuniciramo i predstavimo se tržištu.
U prilici smo da ponudimo unapređenje postojećeg, kao i izradu potpuno novog identiteta.
Pogledajte primere unapređenja postojećeg i kreiranja novog identiteta.
Izrada logotipa
Logotip je najvažniji segment vizuelnog predstavljanja, koji se implementira na svim elementima vizuelnog identiteta. Od vizit kartica i memoranduma, preko kataloga i bilborda, brendiranja vozila i objekata, pa sve do web sajta i digitalnog oglašavanja, on je jednostavno neizostavan.
Logotip može biti tipografski (sastoji se samo od slova), simbol ili kombinacija tipografije i simbola. Pažljivo osmišljen logotip korisnicima ukazuje na delatnost kojom se bavite ili/i prenosi poruku kojom želite da se predstavite. Takođe, postoje i logotipi koji sadrže slogan koji bliže opisuje vaše poslovanje.
Sa posebnom pažnjom pristupamo izradi logotipa i pružamo vam rešenje koje će vas izdvojiti na tržištu.